Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku – Jana Hôrková
Jana Hôrková
Master's thesis
Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku
Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku
Abstract:
Cílem této práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit situaci na trhu zvolené kategorie privátních značek vybraných retailingových řetězců v Česku a na Slovensku a připravit návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce na základě literární rešerše odborné literatury vymezuje základní pojmy privátních značek a vybrané aspekty marketingového mixu. Druhá část práce představuje …moreAbstract:
This thesis aims to evaluate the situation on the market of the selected category of private labels of the chosen retailing chains in the Czech Republic and Slovakia based on own research and to prepare proposals for improvement. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis based on literature research defines the basic concepts of private labels and the selected aspects of the …moreAbstract:
Cieľom tejto práce je na základe vlastného výskum zhodnotiť situáciu na trhu zvolenej kategórie privátnych značiek vybraných retailingových reťazcov v Česku a na Slovensku a pripraviť návrhy na zlepšenie. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť práce na základe literárnej rešerše odbornej literatúry vymedzuje základné pojmy privátnych značiek a vybrané aspekty marketingového mixu. Druhá časť práce …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85098
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85098
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
Petra Machovská