Jana Hôrková

Master's thesis

Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku

Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku
Abstract:
Cílem této práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit situaci na trhu zvolené kategorie privátních značek vybraných retailingových řetězců v Česku a na Slovensku a připravit návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce na základě literární rešerše odborné literatury vymezuje základní pojmy privátních značek a vybrané aspekty marketingového mixu. Druhá část práce představuje …more
Abstract:
This thesis aims to evaluate the situation on the market of the selected category of private labels of the chosen retailing chains in the Czech Republic and Slovakia based on own research and to prepare proposals for improvement. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis based on literature research defines the basic concepts of private labels and the selected aspects of the …more
Abstract:
Cieľom tejto práce je na základe vlastného výskum zhodnotiť situáciu na trhu zvolenej kategórie privátnych značiek vybraných retailingových reťazcov v Česku a na Slovensku a pripraviť návrhy na zlepšenie. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť práce na základe literárnej rešerše odbornej literatúry vymedzuje základné pojmy privátnych značiek a vybrané aspekty marketingového mixu. Druhá časť práce …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2022
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85098