Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie – Bc. Lucia Malčekova
Bc. Lucia Malčekova
Bachelor's thesis
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Abstract:
V bakalárskej práci sa zaoberáme problematikou životného cyklu výrobku a jeho vplyvom na cenovú stratégiu v organizácii. Pomocou odbornej literatúry opisujeme výrobok, jeho tvorbu a približujeme jednotlivé fázy životného cyklu výrobku, cenovú stratégiu a samotnú tvorbu cien. Cieľom našej práce je získané poznatky na základe štúdia odbornej literatúry porovnať na konkrétnom prípade vo vybranej spoločnosti …moreAbstract:
In this bachelor project we're discussing and examining the product life cycle and its impact on the pricing strategy in an organization. Using various types of literature we explain all types of phases of the life cycle of a product, pricing strategy, not least the actual pricing. The aim of our work is to study the knowledge of the gained literature compared to the case of the selected company. Using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/slbbo/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Milan Hudec
- Reader: Ing. Marián Tóth, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALČEKOVA, Lucia. \textit{Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Available from: https://theses.cz/id/77ypix/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Životní cyklus produktů a ekonomická situace podniku
Tatiana Ovečková -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Jan Ambrož -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ -
Životní cyklus a populační dynamika suchozemských plžů
Denisa Pavézková -
Aplikace psychologického přístupu při stanovení prodejní ceny zboží
Ondřej Mrázek -
Analýza životního cyklu produktu
Mária Hegedúšová