Klára ANYALAIOVÁ

Bakalářská práce

Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku

Product Life Cycle and it´s Influence on the Pricing Strategy of the Company
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na "Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku". První část práce obsahuje teoretické poznatky z problematiky marketingového mixu, životního cyklu produktu a jeho etap. Dále je v první části zmíněna tvorba ceny a cenová strategie podniku s ohledem na životní cyklus produktu. V druhé části práce je představena společnost LUTOS a využívané marketingové …více
Abstract:
Presented bachelor thesis is focused on "The product life cycle and it´s influence on the pricing strategy of the company". The first part of the thesis contains a theoretical knowledge of marketing mix, product life cycle and its stages. Also is in the first part mentioned the price and price strategy of the company with respect to the product life cycle. The second part of the thesis is introduce …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ANYALAIOVÁ, Klára. Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/