Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie – Bc. Lucia Malčekova
Bc. Lucia Malčekova
Bakalářská práce
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Anotace:
V bakalárskej práci sa zaoberáme problematikou životného cyklu výrobku a jeho vplyvom na cenovú stratégiu v organizácii. Pomocou odbornej literatúry opisujeme výrobok, jeho tvorbu a približujeme jednotlivé fázy životného cyklu výrobku, cenovú stratégiu a samotnú tvorbu cien. Cieľom našej práce je získané poznatky na základe štúdia odbornej literatúry porovnať na konkrétnom prípade vo vybranej spoločnosti …víceAbstract:
In this bachelor project we're discussing and examining the product life cycle and its impact on the pricing strategy in an organization. Using various types of literature we explain all types of phases of the life cycle of a product, pricing strategy, not least the actual pricing. The aim of our work is to study the knowledge of the gained literature compared to the case of the selected company. Using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/slbbo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Milan Hudec
- Oponent: Ing. Marián Tóth, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktů a ekonomická situace podniku
Tatiana Ovečková -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Jan Ambrož -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ -
Životní cyklus a populační dynamika suchozemských plžů
Denisa Pavézková -
Aplikace psychologického přístupu při stanovení prodejní ceny zboží
Ondřej Mrázek -
Analýza životního cyklu produktu
Mária Hegedúšová