Internacionalizace podniku na jednotném trhu EU. – Darya SVETLICHNAYA
Darya SVETLICHNAYA
Bachelor's thesis
Internacionalizace podniku na jednotném trhu EU.
The Internationalization of the company on EU single market
Abstract:
Předmětem předložené bakalářské práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí vybrané společnosti s cílem navržení modelu internacionalizace na německý trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obsahem teoretické části je pojem a proces internacionalizace, formy vstupu podniku na zahraniční trh, modely internacionalizace a popis strategické analýzy. Praktická část je zaměřena na provedení …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis is to make external and internal analysis of the company and propose the model of internationalization into the German market. This thesis is divided into theoretical and practical part. The subject of theoretical part is the definition and the process of internationalization, the foreign market entry methods, the models of internationalization and the strategic analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVETLICHNAYA, Darya. Internacionalizace podniku na jednotném trhu EU.. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková