Katarína Šavlová

Bakalářská práce

Sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie pre vybraný podnik

Social media as a Tool for Marketing Communication for Selected Business
Abstract:
Theme of my bachelory thesis is Social media as a tool of marketing communication in a selected company, the specific company being Arabica Coffee&Bar. In the theoretical part, marketing communication, marketing strategy, social media and their use in marketing are explained. The practical part contains a questionnaire focused on the company's customers and their impressions of the company's social …více
Abstract:
Téma mojej bakalárskej práce je sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie vo vybranom podniku, pričom konkrétnym podnikom je Arabica Coffee&Bar. V teoretickej časti je vysvetlená marketingová komunikácia, marketingová stratégia, sociálne média a ich využitie v marketingu. Praktická časť obsahuje dotazník, zameraný na zákazníkov podniku a ich dojmy zo sociálnych sieti podniku. Na jeho …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace