Uplatnenie Fashion Marketingu v praxi – Kristína Cesneková
Kristína Cesneková
Diplomová práce
Uplatnenie Fashion Marketingu v praxi
Application of Fashion Marketing in Practice
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je Analýza úrovne Fashion marketingu na území Českej a Slovenskej republiky. Diplomová práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti je vysvetlená podstata, význam Fashion marketingu a rozdiel medzi marketingom a Fashion marketingom. Praktická časť analyzuje český a slovenský odevný priemysel, jeho históriu ale aj súčasný stav. V rámci výskumu boli spracované …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is the analysis of the level of Fashion Marketing in the territory of the Czech and Slovak Republic. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part explains the basis, the meaning of Fashion Marketing and the distinction between Marketing and Fashion Marketing. The practical part analyzes the Czech and Slovak fashion industry, the history …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Eva Wiedermanová,
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Style of Secondary School Textbooks (Analysis of Czech textbooks of English in reflection of past and future)
Jindra Bromová -
Improvements of the tagset used for automatic morphological analysis of Czech
Vlasta Ohlídalová -
Sherlock Holmes Under the Magnifying Glass: A Comparative Analysis of Two Czech Translations of Idioms in A. C. Doyle's His Last Bow
Petra Píšová -
A Comparative Analysis of Two Czech Translations of John Irving's The 158-Pound Marriage
Dominika Slepánková -
Zamestnanosť, jej štruktúra a produktivita práce vo vybranom odvetví Slovenskej republiky
Jaroslava Seňková -
Podnikateľské prostredie v SR - ekonomické a právne podmienky
Rastislav Javorský -
Pavel Haas Suita pro hoboj a klavír op.17 - analýza a porovnání se Sonátou pro hoboj a klavír Paula Hindemitha a Sonátou pro hoboj a klavír Henriho Dutilleuxe
Tereza Doušová -
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek