Kristína Cesneková

Diplomová práce

Uplatnenie Fashion Marketingu v praxi

Application of Fashion Marketing in Practice
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je Analýza úrovne Fashion marketingu na území Českej a Slovenskej republiky. Diplomová práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti je vysvetlená podstata, význam Fashion marketingu a rozdiel medzi marketingom a Fashion marketingom. Praktická časť analyzuje český a slovenský odevný priemysel, jeho históriu ale aj súčasný stav. V rámci výskumu boli spracované …více
Abstract:
The aim of diploma thesis is the analysis of the level of Fashion Marketing in the territory of the Czech and Slovak Republic. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part explains the basis, the meaning of Fashion Marketing and the distinction between Marketing and Fashion Marketing. The practical part analyzes the Czech and Slovak fashion industry, the history …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Eva Wiedermanová,

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava