Evaluace výuky na střední odborné škole – Ing. Veronika Vitásková
Ing. Veronika Vitásková
absolventská práce studenta CŽV
Evaluace výuky na střední odborné škole
Evaluation of Teaching in the Secondary School
Anotácia:
Závěrečná práce je tematicky zaměřena na problematiku evaluace výuky na střední odborné škole. Hlavním cílem práce je na základě analýzy kvality výuky žáků na zvolené střední škole v konkrétním předmětu z pohledu pedagogů a žáků navrhnout případné změny, které by mohly napomoci ke zlepšení dané situace.V teoretické části práce jsou vymezeny základní teoretické pojmy, týkající se dané problematiky, …viacAbstract:
The final work is focused on the issue of evaluation of teaching at secondary vocational school. The main aim of the thesis is to analyze the quality of teaching students at a selected school in a specific subject from the perspective of educators and students to suggest possible changes that could help to improve the situation.In the theoretical part of the work are defined the basic theoretical concepts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Tomšíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VITÁSKOVÁ, Veronika. \textit{Evaluace výuky na střední odborné škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institute of Education and Communication. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/789xhb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and Communicationceloživotní / odbor:
Extension course / Study for Teaching Vocational Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Evaluační nástroje pro vzdělávací aktivity učících knihovníků z městských knihoven Jihomoravského kraje
Markéta Krejčí -
Overview of Segmentation Evaluation Methods
Štěpán Šrubař -
Use of digital tools in foreign language teaching at lower-secondary school
Dagmar JANÁSOVÁ -
Projekt vytvoření autoevaluačních nástrojů a postupů pro střední školy v hl. m. Praze
Jiří FRÝDECKÝ -
Koncepce autoevaluace v řízení kvality školy
Radka MATYÁŠOVÁ -
Evaluace a autoevaluace v mateřské škole
Michaela ROSŮLKOVÁ -
Tvorba metodiky evaluace a autoevaluace u pedagogických pracovníků mateřských škol.
Marie Rybářová -
Evaluace v dalším vzdělávání: možnosti zjišťování kvality vzdělávacích kurzů
Petr Červenka
Názov
Vložil
Vložené
Práva