Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19 – Bc. Kučera Kučera
Bc. Kučera Kučera
Master's thesis
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Marketing strategy of a small real estate agency during the Covid-19 pandemic
Abstract:
Tato práce se zabývá realitním prostředím a nastupujícími trendy, které jsou spojené s pandemií Covid-19. Dále podrobně analyzuje realitní kancelář Real Profin CL s.r.o. včetně vlastního výzkumu a hodnotí její současnou marketingovou strategii vzhledem k aktuální situaci na trhu a všeobecným společenským podmínkám. V závěru práce jsou formulovány vhodná doporučení pro zlepšení marketingové strategie …moreAbstract:
This thesis deals with the real estate environment and incoming trends that are associated with the Covid-19 pandemic. The real estate agency Real Profin CL s.r.o. is analyzes in detail including its own research and evaluates its current marketing strategy due to the current situation on the market and general social conditions. At the end of the thesis, suitable recommendations for improving the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/qwquq/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČERA, Kučera. \textit{Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/78gac5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková