Bc. Kučera Kučera

Diplomová práce

Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19

Marketing strategy of a small real estate agency during the Covid-19 pandemic
Anotace:
Tato práce se zabývá realitním prostředím a nastupujícími trendy, které jsou spojené s pandemií Covid-19. Dále podrobně analyzuje realitní kancelář Real Profin CL s.r.o. včetně vlastního výzkumu a hodnotí její současnou marketingovou strategii vzhledem k aktuální situaci na trhu a všeobecným společenským podmínkám. V závěru práce jsou formulovány vhodná doporučení pro zlepšení marketingové strategie …více
Abstract:
This thesis deals with the real estate environment and incoming trends that are associated with the Covid-19 pandemic. The real estate agency Real Profin CL s.r.o. is analyzes in detail including its own research and evaluates its current marketing strategy due to the current situation on the market and general social conditions. At the end of the thesis, suitable recommendations for improving the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku