Bc. Kučera Kučera

Master's thesis

Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19

Marketing strategy of a small real estate agency during the Covid-19 pandemic
Abstract:
Tato práce se zabývá realitním prostředím a nastupujícími trendy, které jsou spojené s pandemií Covid-19. Dále podrobně analyzuje realitní kancelář Real Profin CL s.r.o. včetně vlastního výzkumu a hodnotí její současnou marketingovou strategii vzhledem k aktuální situaci na trhu a všeobecným společenským podmínkám. V závěru práce jsou formulovány vhodná doporučení pro zlepšení marketingové strategie …more
Abstract:
This thesis deals with the real estate environment and incoming trends that are associated with the Covid-19 pandemic. The real estate agency Real Profin CL s.r.o. is analyzes in detail including its own research and evaluates its current marketing strategy due to the current situation on the market and general social conditions. At the end of the thesis, suitable recommendations for improving the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management