Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu – Bc. Marie Michálková
Bc. Marie Michálková
Bakalářská práce
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Event marketing in the practice of companies operating on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje event marketingu na českém trhu. Cílem práce je pomocí řízeného rozhovoru zjistit princip fungování event marketingu ve vybrané eventové agentuře.Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing on the Czech market. The aim of the thesis is to find out how the principle of event marketing works in a selected event agency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ns24a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHÁLKOVÁ, Marie. \textit{Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/78iqvg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová