Vliv značky na konkurenceschopnost firmy v cestovním ruchu – Krystsina Kazimirava
Krystsina Kazimirava
Bakalářská práce
Vliv značky na konkurenceschopnost firmy v cestovním ruchu
Anotace:
Bakalářská práce se zabyvá vlivem značky na konkurenceschopnost firmy, v dánem připadě cestovní kanceláře v republice Belarus Tez Tour. Prace je rozdělena do dvou částí. Teoretická část pojednává o koncepci a nástrojech strategie ke zvýšování konkurenceschopnosti organizace. V praktické části je zpracovana PEST a SWOT analýza a Proterova analýza pěti sil. Práce je zaměřena na zhodnocování současneho …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the brand on the competitiveness of the company, given the travel agency in the Republic of Belarus Tez Tour. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with the concept and tools of the strategy to increase the competitiveness of the organization. In the practical part is processed PEST and SWOT analysis and Protero's analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/78k70j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Cestovní ruch v rámci EU
Kateřina Ronešová -
Japonská etika a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch
Šárka Roubíčková -
Vliv snížené sazby DPH na cestovní ruch - případová studie
Pavlína Jezdinská -
Cestovní ruch v rámci EU
Karin Koublová -
Cestovní ruch v rámci EU
Filip Sedláček -
Medicínský cestovní ruch ve Fakultní nemocnici v Motole
Petra Korf Dickerson
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šefčík, V.
30. 4. 2018