Jakub David

Diplomová práce

Vliv apriorní informace na záměr spotřebitele ke koupi elektrovozidla

The impact of a priori information on the consumer's intention to purchase an electric vehicle
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem apriorních informací v rámci záměru spotřebitele ke koupi nového vozidla. Výzkum apriorních informací je postaven na částečné replikaci německé studie „Understanding the impact that potential driving bans on conventional vehicles and the total cost of ownership have on electric vehicle choice in Germany“ od autorů Letmatheho a Suaresové (2020). Vlastní řešení této práce …více
Abstract:
The thesis deals with the influence of a priori information in the consumer's intention to purchase a new vehicle. The research on a priori information is based on a partial replication of the German study "Understanding the impact that potential driving bans on conventional vehicles and the total cost of ownership have on electric vehicle choice in Germany" by Letmathe and Suarez (2020). The actual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92692