Oral Corrective Feedback in EFL Lessons - Attitudes of Learners and Teachers – Bc. Kristýna Krajíčková
Bc. Kristýna Krajíčková
Master's thesis
Oral Corrective Feedback in EFL Lessons - Attitudes of Learners and Teachers
Oral Corrective Feedback in EFL Lessons - Attitudes of Learners and Teachers
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá postoje k ústní korektivní zpětné vazbě v hodinách anglického jazyka. Ke sběru dat byly použity dotazníky pro žáky a jejich učitele doplněné o observace přímo v hodinách. Výzkum proběhl na dvou základních a jedné střední škole. Cílem práce je získat údaje o názorech a preferencích žáků a jejich učitelů ohledně načasování, četnosti a efektivity jednotlivých typů korektivní …viacAbstract:
The thesis explores the attitudes toward oral corrective feedback (CF) in English classes. The research was conducted by distributing questionnaires to students and their English teachers, and by observing lessons at two lower-secondary and one upper-secondary school. The thesis aims to survey the learners’ and teachers’ attitudes toward CF with a focus on its timing, frequency, and efficacy of its …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x0vgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Error Correction in Spoken Language: Teachers’ Attitudes and Practice
Anna Maryšková -
Error Analysis: Comparison of B1 and B2 Czech EFL Learners
Silvia Štulrajterová -
Error analysis of texts written by Czech EFL students
Radka Hulvová