Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – Bc. Alena Hrubá
Bc. Alena Hrubá
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech
Specifics of Integrated Marketing Communications in selected industries
Anotace:
Diplomová práce pojednává o jednom z hlavních nástrojů marketingového komunikačního mixu, eventu. Event události používá firma pro vybudování loajality zaměstnanců, zákazníků i svých dodavatelů. Event marketing přenáší symboliku nelinkových kampaní do reality a dává odpovídající stimul spotřebitelům. V diplomové práci je popisována vzájemná kooperace eventu s jednotlivými marketingovými nástroji a …víceAbstract:
This diploma thesis deals with one of the main tools of marketing communication mix, event. Special events builds the loyalty of employees, customers and their dealers. Event Marketing transmits symbolism of no link campaign to the reality and gives the appropriate incentive to consumers. The thesis is described mutual cooperation with individual event marketing tools, and their impact on society and …víceKlíčová slova
event marketing franchisa master-franchisa PR marketingový komunikační mix integrovaná marketingová komunikace POS materiály BTL komunikace marketingová kampaň strategie marketingové komunikace strategie event marketingu SWOT analýza situační analýza Event Marketing Marketing Communications Mix Integrated Marketing Communication POS Materials BTL Communication Marketing Campaign Strategy of Marketing Communications Strategy of Event Marketing SWOT Analysis Situational Analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a0awn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková