Bc. Alena Hrubá

Diplomová práce

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech

Specifics of Integrated Marketing Communications in selected industries
Anotace:
Diplomová práce pojednává o jednom z hlavních nástrojů marketingového komunikačního mixu, eventu. Event události používá firma pro vybudování loajality zaměstnanců, zákazníků i svých dodavatelů. Event marketing přenáší symboliku nelinkových kampaní do reality a dává odpovídající stimul spotřebitelům. V diplomové práci je popisována vzájemná kooperace eventu s jednotlivými marketingovými nástroji a …více
Abstract:
This diploma thesis deals with one of the main tools of marketing communication mix, event. Special events builds the loyalty of employees, customers and their dealers. Event Marketing transmits symbolism of no link campaign to the reality and gives the appropriate incentive to consumers. The thesis is described mutual cooperation with individual event marketing tools, and their impact on society and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní