Politologie - jak ji přitažlivě učit na střední škole? – Jitka Novotná
Jitka Novotná
Master's thesis
Politologie - jak ji přitažlivě učit na střední škole?
Politics, how to teach it in an atractive way at the grammar school?
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na přitažlivou výuku politologie. Na základě analýzy didaktických kategorií a jejich praktické aplikace bylo přitažlivým způsobem zpracováno vybrané učivo politologie pro gymnázia. Přitažlivá výuka politologie vychází ze správné formulace výukových cílů a následných učebních úloh, opírá se o uplatňování aktivizačních metod, metod kritického myšlení, zdůrazňuje různé organizační …moreAbstract:
The thesis is focused on the attractive teachning of the political science. The selected curriculum for grammar school was processed by an attractive way and it?s based on the analysis of educational cathegories and their practical applications. The attractive teaching of political science is based on the correct formulation of educational objectives and subsequent learning tasks, it relies on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Gabriela Medveďová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a pedagogiky pro střední školy
Theses on a related topic
-
Analysis of the social foundation of the safe and just space framework: dimensions, indicators, and thresholds
Oscar Antonio RODRIGUEZ VALDIVIEZO -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Modifikace a tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktických školách
Veronika LIŠKOVÁ -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová