Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting – Elizaveta Zakharova
Elizaveta Zakharova
Bakalářská práce
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
Abstract:
The main objective of this work is to determine the effectiveness of video advertising on YouTube, to understand the formats of video advertising and its methods of placement, as well as to look at the interest of potential customers in the services of companies that have watched video advertising on video hosting. The thesis consists of two parts. The first theoretical part provides an overview of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
Sára Bolacká -
YouTube v mladším školním věku
Lucie Hažmuková -
Nonconforming Gender Identity and Gender Expression: TikTok and YouTube as Sites of Queer Activism
Veronika Rovenská
Název
Vložil
Vloženo
Práva