Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů – Jakub Kalus
Jakub Kalus
Bachelor's thesis
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Merchandising of selected czech symphonic orchestras
Abstract:
Bakalářská práce „Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů“ pojednává o merchandingových aktivitách České filharmonie, Filharmonie Brno a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Snaží se identifikovat jejich typického zákazníka a zjistit, jaký přístup k merchandisingu zmíněné filharmonie volí při tvorbě takové strategie.Abstract:
Thesis “Merchandising of selected czech symphonic orchestras” deals with merchandising activities of Czech Philharmonic, Brno Philharmonic and Janáček Philharmonic Ostrava. It tries to identify their typical customer and find out, what approach to merchandising do mentioned philharmonics take when creating this strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/yqvg2/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: MgA. Daniela Peclová
- Reader: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALUS, Jakub. \textit{Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2022. Available from: https://theses.cz/id/796r6i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/yqvg2/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Music Management
Theses on a related topic
-
Problémy financování českých profesionálních symfonických orchestrů
Kateřina Bejčková -
Hudba v marketingové komunikaci
Anna Marečková -
Hudba jako nástroj prodeje
Milada Weisová -
Hudba v komerčním prostředí, její působení na psychiku a nákupní chování člověka
Tereza Mrkvová -
Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace
Radim BAČUVČÍK -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová