Theses 

Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace – Ing. Radim BAČUVČÍK

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Ing. Radim BAČUVČÍK

Diplomová práce

Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace

Music as institutional product and its marketing communication

Anotace: Diplomová práce se zabývá teoretickým vymezením podstatných vlastností hudby jako ekonomického produktu a zboží. Obzvláště si všímá rozdílů mezi institucionální produkcí koncertů vážné a populární hudby, mezi nimiž se pokouší hledat rozdíly i styčné body. V práci jsou mimo jiné komentovány výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit preference hudebních posluchačů při výběru hudby a jejím nákupu a očekávání spojená s jejím poslechem, která mohou nákupní chování konzumentů hudby ovlivnit. Teoretická východiska práce jsou ilustrována na konkrétním příkladu marketingových komunikací neziskové hudební instituce Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín.

Abstract: This master{\crq}s thesis deals with the theoretical delimitation of the essential qualities of music as economic product or goods. Especially it is aimed to the institutional concert music production where it attempts to seek differences and equivalences between the production of artificial (serious) and non-artificial (popular) music. The results of the marketing research, which was aimed to the music listeners{\crq} preferences of the choice of music and expectations of its reception capable to influence their purchasing behavior, are commented in this thesis. Theoretical outcome of this work is illustrated on the concrete example of the marketing communication of the non-profit music institution Philharmonic Orchestra of Bohuslav Martinů in Zlín.

Klíčová slova: hudba, produkce hudby, koncertní produkce, marketing kultury, marketing hudby

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
  • Identifikátor: 463

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=463 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Jak správně citovat práci

BAČUVČÍK, Radim. Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 22. 3. 2019 21:53, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz