Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace – Ing. Radim BAČUVČÍK
Ing. Radim BAČUVČÍK
Diplomová práce
Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace
Music as institutional product and its marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá teoretickým vymezením podstatných vlastností hudby jako ekonomického produktu a zboží. Obzvláště si všímá rozdílů mezi institucionální produkcí koncertů vážné a populární hudby, mezi nimiž se pokouší hledat rozdíly i styčné body. V práci jsou mimo jiné komentovány výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit preference hudebních posluchačů při výběru hudby a jejím nákupu …víceAbstract:
This master{\crq}s thesis deals with the theoretical delimitation of the essential qualities of music as economic product or goods. Especially it is aimed to the institutional concert music production where it attempts to seek differences and equivalences between the production of artificial (serious) and non-artificial (popular) music. The results of the marketing research, which was aimed to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
463
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAČUVČÍK, Radim. Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Mapování a analýza rizik v rámci produkce festivalů klasické hudby v ČR
Aneta Bóriková -
Produkce hudby ve volném čase jako nástroj prevence
Lucie STROHBACHOVÁ -
Produkce elektronické hudby v domácích podmínkách
Dušan SIVÁK -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová