Jakub Kalus

Bakalářská práce

Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů

Merchandising of selected czech symphonic orchestras
Anotace:
Bakalářská práce „Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů“ pojednává o merchandingových aktivitách České filharmonie, Filharmonie Brno a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Snaží se identifikovat jejich typického zákazníka a zjistit, jaký přístup k merchandisingu zmíněné filharmonie volí při tvorbě takové strategie.
Abstract:
Thesis “Merchandising of selected czech symphonic orchestras” deals with merchandising activities of Czech Philharmonic, Brno Philharmonic and Janáček Philharmonic Ostrava. It tries to identify their typical customer and find out, what approach to merchandising do mentioned philharmonics take when creating this strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: MgA. Daniela Peclová
  • Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/yqvg2/

Janáčkova akademie múzických umění

Hudební fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství