Bc. Klára Janečková

Master's thesis

Marketingová strategie softwarového produktu “Plán dovolených“

The Marketing Strategy for a Software Product "Plán dovolených"
Abstract:
Diplomová práce se zabývá novým produktem společnosti YAMACO Software, jímž je aplikace ”Plán dovolených”. Práce navrhuje vhodnou marketingovou strategii pro produkt ”Plán dovolených”. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější prostředí podniku za pomoci několika analýz. Důležitým výstupem analytické části je taktéž primární výzkum ve formě dotazníkového šetření, který byl zaslán nynějším uživatelům …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on YAMACO Software's 'Plán Dovolených,' its new application. Its main objective lies in proposing an adequate marketing strategy for this product. To achieve it, the thesis analyzes the company's inner and outer environment through several analytical approaches and conducts primary research embedded in a questionnaire survey of the application's current users. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Reader: Petr Novák, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON