Pavlína Horná

Bakalářská práce

Chování spotřebitele v sektoru bankovních služeb

Consumer's behaviour in area of bank services
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je chování spotřebitele v sektoru bankovních služeb. Hlavním tématem dané oblasti jsou bankovní produkty pro mladé lidi, především studenty, se zaměřením na jejich spokojenost s využitím těchto služeb. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teoretickými východisky, jako je například spotřebitel, chování spotřebitele, zákazník, služby, nákupní chování …více
Abstract:
The subject of this thesis is consumer behaviour in the banking services sector. The main theme are banking products for young people, especially students, focusing on their satisfaction with these services. The thesis is divided into two main parts. The first part of this thesis deals with theoretical basis, such as consumers, consumer behaviour, customers, purchase behaviour and banking services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horná, Pavlína. Chování spotřebitele v sektoru bankovních služeb. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta