Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem – Kamila ŠŤASTNÁ
Kamila ŠŤASTNÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Marketing mix corporation of Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem
Abstract:
Cílem této bakalářské práce na téma "Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem" je zhodnocení marketingového mixu společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem a doporučení účinnějšího marketingového mixu. V jednotlivých kapitolách této práce jsou teoreticky vymezeny pojmy, které s marketingovým mixem souvisí, včetně popisu zařízení a současného stavu Clarion Congress …moreAbstract:
The aim of the this bachelor thesis is to evaluate the marketing tools used by Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem corporation followed by recommendation in form of more effective tools for marekting strategy. Description of devices and description of present situation in corporation is included in particular chapters together with theoretical definition of terms used in the thesis. Theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Helena Kovalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÁ, Kamila. \textit{Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/79vuim/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŤASTNÁ, Kamila. Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová