Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem – Kamila ŠŤASTNÁ
Kamila ŠŤASTNÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Marketing mix corporation of Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma "Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem" je zhodnocení marketingového mixu společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem a doporučení účinnějšího marketingového mixu. V jednotlivých kapitolách této práce jsou teoreticky vymezeny pojmy, které s marketingovým mixem souvisí, včetně popisu zařízení a současného stavu Clarion Congress …víceAbstract:
The aim of the this bachelor thesis is to evaluate the marketing tools used by Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem corporation followed by recommendation in form of more effective tools for marekting strategy. Description of devices and description of present situation in corporation is included in particular chapters together with theoretical definition of terms used in the thesis. Theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Kamila. \textit{Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/79vuim/.
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Kamila. Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová