Multilevel jako jedna z forem podnikání – Pavel Nádvorník
Pavel Nádvorník
Bakalářská práce
Multilevel jako jedna z forem podnikání
Multilevel marketing
Anotace:
Mým cílem je srovnání společností řízených formou multi level marketingu s klasickými společnostmi s plochou strukturou řízení. Budu tyto dva druhy řízení srovnávat pomocí SWOT analýzy, což je metoda, která zjišťuje a hodnotí čtyři oblasti. Silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek budu interpretovat ze tří úhlů pohledu. Pohled dopadu na trh, poradce a na klienta.Abstract:
My goal is to compare companies lead by multilevel marketing wit classic companies with flat structure. I will compare these companies using SWOT analysis, that is method that is finding out four segments. Strenghts and weaknesses, opportunities and threats. The result will be interpreted from three different points of view. Market, financial consultant and client.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Petr Zámečník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management