Martin Stejskal

Bakalářská práce

Marketing ve zdravotnictví

Marketing in Health Care
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení s poznatky z oblasti marketingu a jejich využití ve zdravotnictví s uplatněním v konkrétním zdravotnickém zařízení.
Abstract:
The aim of this theses is acquaint with the knowledge of marketing and its use in health care with particular application in medical devices.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedoucí: Hana Karásková
  • Oponent: Rudolf Střítecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20706