Martin Stejskal
Bakalářská práce
Marketing ve zdravotnictví
Marketing in Health Care
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení s poznatky z oblasti marketingu a jejich využití ve zdravotnictví s uplatněním v konkrétním zdravotnickém zařízení.Abstract:
The aim of this theses is acquaint with the knowledge of marketing and its use in health care with particular application in medical devices.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Hana Karásková
- Oponent: Rudolf Střítecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví
Jakub Ročeň -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace vybraných pražských nemocnic
Kristýna Loudová -
Marketingová komunikace na sociálních médiích
David Čermák -
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Hana LUJCOVÁ -
Marketingová komunikace firmy Tirad, s.r.o.
Leona Veselá