Analýza sponzorských aktivit vybraného podniku – Ing. Veronika Paďourová
Ing. Veronika Paďourová
Diplomová práce
Analýza sponzorských aktivit vybraného podniku
Analysis of sponsorschip activities of selected company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza sponzorských aktivit vybraného podniku“ je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti illy a vyvodit doporučení pro budoucí sponzorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku sponzorství a na roli sponzorství v komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou a jsou v ní podrobně rozebrány …víceAbstract:
The intention of the thesis „Analysis of sponsor activity of selected company“ is to analyze the sponsor activities of Illy company and conclude recommendations for incoming sponsor activities of this company. The thesis consists of two parts. The theoretical part concentrates on problems of sponsorship and his part in communications mix. The practical part follows the theoretical section and analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wsqo3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková