Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh – Bc. David REITINGER
Bc. David REITINGER
Diplomová práce
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
Marketing communication of the company when entering the market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy …víceAbstract:
The diploma's thesis focuses on the marketing communication of a specific company newly entering the market. The primary goal of the thesis is to create a marketing plan, which is developed based on all collected data. The selected enterprise specializes in financial consulting. Through a survey, customers' opinions on marketing communication in the service sector were collected. The interview with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REITINGER, David. Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Využití výzkumu trhu pro tvorbu reklamy.
Miloš Čihák -
OOH reklama na českém trhu
Andrea Vlčková -
Reklama, měření účinnosti reklamy
Martin Žemlička -
Analýza marketingové komunikace firmy na trhu malých rekreačních objektů
Adéla Chudová -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke
Název
Vložil
Vloženo
Práva