Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy – Bc. Monika Zemánková
Bc. Monika Zemánková
Bakalářská práce
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Tato práce se věnuje audiovizuální reklamě jakožto důležité součásti komunikačního mixu. Je rozdělena do dvou částí, z čehož první část se věnuje teoretickým poznatkům v oboru, kde popisuje jednotlivé typy, nástroje, trendy, technologie a historii audiovizuální reklamy. Druhý oddíl je věnován praktické části a je rozdělen do tří kapitol. Zahrnuje analýzu, kvantitativní výzkum a vlastní projekt sloužící …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with audiovisual advertising as an important part of communication mix. It is divided into two parts. The first part deals with theoretical knowledge in the field, describing the different types, tools, trends, technologies and history of audiovisual advertising. The second part is devoted to the practical part which is divided into three chapters. It includes analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l3x0i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Televizní reklama v judikatuře
Lenka Hrušková -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich