Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele – Monika FREITHOVÁ
Monika FREITHOVÁ
Bakalářská práce
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Green marketing and its impact on consumer behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje green marketingu a jeho vlivu na chování spotřebitele. Cílem práce je zjistit, zda green marketing ovlivňuje chování respondentů a případně popsat jakými způsoby. V teoretické části, která vychází z odborné literatury, definuji green marketing a popíši, jak se v průběhu let změnil. Budu se věnovat zelenému marketingovému mixu a zeleným marketingovým strategiím. Vymezím …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on green marketing and its impact on consumer behaviour. The aim of the thesis is to find out whether green marketing influences consumer behaviour and if so to describe in what ways. In the theoretical part, which is based on the literature, I define green marketing and describe how it has changed over the years. I will discuss the green marketing mix and green marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FREITHOVÁ, Monika. Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Green Marketing
Tereza Budská -
Tourism and green lifestyle
Michala Chatrná -
Zelený spotřebitel v podmínkách společnosti konzumu
Pavlína Hovorková -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Green marketing a greenwashing v oděvním průmyslu
Lucie Pánková -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
Wiktoria Kowalczyková
Název
Vložil
Vloženo
Práva