Ing. Yvona Polachová

Bakalářská práce

Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.

The analysis of VIP customer relationship management at Czech Post, state enterprise
Anotace:
Moje bakalářská práce má za cíl přiblížit systém řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty a zákazníky vůbec. Pojednává o organizačních změnách v obchodních odděleních, segmentaci zákazníků a obchodních zástupců u České pošty. Je v ní kladen velký důraz na udržování a prohlubování obchodních vztahů se zákazníky i na přímý osobní prodej, poukazuje na zdokonalování a důležitost systému CRM.
Abstract:
The aim of my Bachelor thesis is to explain the system of VIP CRM (customer relationship management) and also CRM generally at Czech Post. It deals with the organization changes in business departments, customer and sales representative segmentation at Czech Post. It stresses mainly the maintenance and the deepening of business relations with the customers but also personal direct sale, the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Polachová, Yvona. Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera