Ing. Yvona Polachová

Bachelor's thesis

Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.

The analysis of VIP customer relationship management at Czech Post, state enterprise
Abstract:
Moje bakalářská práce má za cíl přiblížit systém řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty a zákazníky vůbec. Pojednává o organizačních změnách v obchodních odděleních, segmentaci zákazníků a obchodních zástupců u České pošty. Je v ní kladen velký důraz na udržování a prohlubování obchodních vztahů se zákazníky i na přímý osobní prodej, poukazuje na zdokonalování a důležitost systému CRM.
Abstract:
The aim of my Bachelor thesis is to explain the system of VIP CRM (customer relationship management) and also CRM generally at Czech Post. It deals with the organization changes in business departments, customer and sales representative segmentation at Czech Post. It stresses mainly the maintenance and the deepening of business relations with the customers but also personal direct sale, the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Polachová, Yvona. Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications