Ing. Lukáš HAPL, DiS.

Doctoral thesis

Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů

An Influence of the Specific Multi-paradigm Programming on Digital Logic Education
Anotácia:
Programování ve výuce formálních jazyků a deterministických automatů funguje jako vhodný konstruktivistický prvek. Z předchozích výzkumů vyplývá, že jak znalost programování, tak i trénink v algoritmickém myšlení vedou právě k lepším výsledkům v uvedených oblastech. Kromě užitých imperativních programovacích přístupů též existují programovací jazyky a výzkumy založené na využití deklarativních paradigmat …viac
Abstract:
Theoretical computer science education can be supported by constructivism using programming language(s). It is already known that the knowledge of the programming and the training completed in the area of an algorithmic problem solving lead to better cognitive results in the mentioned educational area. It is also possible to use programming languages based on declarative paradigm to directly support …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedúci: doc. RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD., Ph.D., doc. RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD., Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAPL, Lukáš. Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů. Ostrava, 2021. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Doctoral programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education

Práce na příbuzné téma