Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů – Ing. Lukáš HAPL, DiS.
Ing. Lukáš HAPL, DiS.
Doctoral thesis
Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů
An Influence of the Specific Multi-paradigm Programming on Digital Logic Education
Anotácia:
Programování ve výuce formálních jazyků a deterministických automatů funguje jako vhodný konstruktivistický prvek. Z předchozích výzkumů vyplývá, že jak znalost programování, tak i trénink v algoritmickém myšlení vedou právě k lepším výsledkům v uvedených oblastech. Kromě užitých imperativních programovacích přístupů též existují programovací jazyky a výzkumy založené na využití deklarativních paradigmat …viacAbstract:
Theoretical computer science education can be supported by constructivism using programming language(s). It is already known that the knowledge of the programming and the training completed in the area of an algorithmic problem solving lead to better cognitive results in the mentioned educational area. It is also possible to use programming languages based on declarative paradigm to directly support …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedúci: doc. RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD., Ph.D., doc. RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAPL, Lukáš. Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů. Ostrava, 2021. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyDoctoral programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education