Analýza komunikace v místě prodeje na trhu kávy – Zdeňka Nezhybová
Zdeňka Nezhybová
Diplomová práce
Analýza komunikace v místě prodeje na trhu kávy
Communication Analysis on On-trade Coffee Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývala komunikací v místě prodeje. Cílem diplomové práce bylo analyzovat komunikaci v místě prodeje na trhu kávy. Zjišťována byla nabídka kávy, oceňování, umístění a prezentace výrobků. Dále byla zjišťována komunikace prostřednictvím POP prostředků a podpory prodeje. Pro tuto analýzu komunikace v místě prodeje byla vybrána společnost Nestlé Česko, s.r.o. a její výrobky Nescafé …víceAbstract:
This thesis dealt with communications at the point of sale. The aim of this thesis was to analyze sales promotion in the coffee market. Was detected coffees, pricing, location and product presentations. In was established addition, communication through POP materials and sales promotion. For this analysis, sales promotion has been selected by Nestlé Czech, Ltd and its products Nescafe. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85253
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Dagmar Fešárková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup