Localness in Luxury Fashion on the Example of Brunello Cucinelli – Růžena Michalíčková
Růžena Michalíčková
Diplomová práce
Localness in Luxury Fashion on the Example of Brunello Cucinelli
Lokálnost v luxusní módě na příkladu značky Brunello Cucinelli
Anotace:
Práce má za cíl zjistit, zda faktor lokálnosti značky v odvětví luxusní módy může být klíčovou výhodou značky při expanzi mimo domácí trh. Pro zodpovězení této otázky se práce zaměří na italskou luxusní módní značku Brunello Cucinelli, která je od svého založení silně spjata se svými kořeny.Abstract:
The objective of the thesis is to determine whether the factor of brand’s localness in the luxury fashion industry can be the brand’s key asset when expanding outside of the home market. To answer the question, the thesis focuses on Brunello Cucinelli, an Italian luxury fashion brand, strongly connected to its roots since its foundation.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Michaela Stránská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová -
Phygital Transformation and the Modern Customer of Luxury Fashion
Jan Kovář -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
Nikita Shuvatov -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Determinants of the fashion industry development: the cases of Italy and Spain
Aliaksandra Hryhoryeva