Martin FOLTÝN

Diplomová práce

Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školy

Self-reflection as a part of professional development of first school teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebereflexí jako součástí profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školy. Jedná se o činnost, která by měla být každodenní činností učitele. Cílem práce je objasnit problematiku tohoto tématu a zjistit, zda je sebereflexe opravdu tak důležitá, jak se o ni říká. V teoretické části jsou charakterizované základní pojmy, které souvisí s učitelskou profesí, např. profese učitele …více
Abstract:
The thesis targets self-reflection as part of the professional development of a primary school teacher. That is something that should be a part of a teacher's everyday tasks. The aim of the thesis is to clarify the complexity of the issue and whether it is as important as thought. The theoretical part characterizes the basic terms related to the occupation of a teacher, such as the teacher's profession …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOLTÝN, Martin. Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školy. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta