Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školy – Martin FOLTÝN
Martin FOLTÝN
Diplomová práce
Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školy
Self-reflection as a part of professional development of first school teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebereflexí jako součástí profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školy. Jedná se o činnost, která by měla být každodenní činností učitele. Cílem práce je objasnit problematiku tohoto tématu a zjistit, zda je sebereflexe opravdu tak důležitá, jak se o ni říká. V teoretické části jsou charakterizované základní pojmy, které souvisí s učitelskou profesí, např. profese učitele …víceAbstract:
The thesis targets self-reflection as part of the professional development of a primary school teacher. That is something that should be a part of a teacher's everyday tasks. The aim of the thesis is to clarify the complexity of the issue and whether it is as important as thought. The theoretical part characterizes the basic terms related to the occupation of a teacher, such as the teacher's profession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOLTÝN, Martin. Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školy. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně komunikační dovednosti učitele a jejich vliv na vztah žáků k předmětu
Miroslav Erben -
Komunikační dovednosti učitele v MŠ
Lucie ŠAFKOVÁ -
Komunikační dovednosti učitele
Ivo PALETA -
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ