Analýza prezidentské kampaně Petra Pavla – Václav KOZÁK
Václav KOZÁK
Bakalářská práce
Analýza prezidentské kampaně Petra Pavla
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu prezidentské kampaně Petra Pavla na sociální síti Facebook v období před druhým kolem prezidentských voleb v roce 2023. Jejím cílem je zhodnotit komunikační strategie, které byly využity k mobilizaci voličů a budování image kandidáta a zároveň analyzovat reakce veřejnosti na jednotlivé příspěvky. Práce vychází z teoretických rámců politického marketingu …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing the presidential campaign of Petr Pavel on the social media platform Facebook during the period leading up to the second round of the 2023 presidential election. Its aim is to evaluate the communication strategies used to mobilize voters and build the candidate's image, while also analyzing public responses to individual posts. The thesis is grounded in theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Krčál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZÁK, Václav. Analýza prezidentské kampaně Petra Pavla. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Společnost a politika / Společnost a politika
Práce na příbuzné téma
-
Postavení Senátu v politickém systému České republiky: kvantitativní analýza
Jan Hruška -
Kvantitativní analýza facebookových statusů spjatých s městem Karviná
Nikol PAGÁČOVÁ -
Kvantitativní analýza českých prezidentských projevů v letech 1993-2019
Veronika DRKOŠOVÁ -
Kvantitativní analýza novoročních projevů polských prezidentů
Wojciech BIZOŃ -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Komparace předvolební politické komunikace Petra Pavla a Andreje Babiše na sociální síti Twitter v prezidentských volbách 2023
Michael REJMAN