Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza – Veronika Shepelenko
Veronika Shepelenko
Bakalářská práce
Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza
Websites of 3/4/5 * Hotels in Prague and Moscow: comparative analysis
Anotace:
Veronika Shepelenko, Webové stránky hotelů 4* v Praze a Moskvě: komparativní analýza, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze 8, s.r.o., Mgr. Liubov Ryashko, kandidátka věd, Praha 2013. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a zjistit rozdíly v užívání internetových stránek hotelů a to především v oblasti jejich funkcionality ve věci komunikace mezi zákazníky a hotely v hlavních městech …víceAbstract:
Veronika Shepelenko, Website 4 * hotels in Prague and Moscow: a comparative analysis, Bachelor thesis, The Institute of Hospitality Management in Prague, Master Liubov Ryashko, candidate of science, Prague 2013. The aim of this thesis is to explore and identify differences in the use of websites of hotels and especially in their functionality in case of communication between customers and hotels in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11171/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHEPELENKO, Veronika. \textit{Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7bl11q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin