Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza – Veronika Shepelenko
Veronika Shepelenko
Bachelor's thesis
Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza
Websites of 3/4/5 * Hotels in Prague and Moscow: comparative analysis
Abstract:
Veronika Shepelenko, Webové stránky hotelů 4* v Praze a Moskvě: komparativní analýza, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze 8, s.r.o., Mgr. Liubov Ryashko, kandidátka věd, Praha 2013. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a zjistit rozdíly v užívání internetových stránek hotelů a to především v oblasti jejich funkcionality ve věci komunikace mezi zákazníky a hotely v hlavních městech …moreAbstract:
Veronika Shepelenko, Website 4 * hotels in Prague and Moscow: a comparative analysis, Bachelor thesis, The Institute of Hospitality Management in Prague, Master Liubov Ryashko, candidate of science, Prague 2013. The aim of this thesis is to explore and identify differences in the use of websites of hotels and especially in their functionality in case of communication between customers and hotels in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11171/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2013
- Supervisor: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin