Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky – Bc. Vendula PAVLÍKOVÁ
Bc. Vendula PAVLÍKOVÁ
Master's thesis
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Comparing of effectiveness of frontal and project organizational form of teaching
Abstract:
Teoretická část diplomové práce se zabývá vybranými charakteristikami organizačních forem vyučování od různých autorů a jejich historickým vývojem. Dále se zaměřuje na organizaci vyučování a správnou volbu organizačních forem vyučování. Nastíní otázky, které si máme položit před určitou volbou organizační formy a co vše při volbě musíme zohlednit. Teoretická část nabízí bohatou klasifikaci organizačních …moreAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with selected characteristics of organizational forms of teaching from various authors and with their historical evolution. It further focuses on the organization of teaching and suitable choice of the organizational forms of teaching. It outlines questions which we have to consider before making the choice of a specific organizational form and all things we …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Accessible from:: 1. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍKOVÁ, Vendula. \textit{Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7bldqg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLÍKOVÁ, Vendula. Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Srovnání využívání metod a forem výuky ve vyučovacích hodinách ZSV na středních odborných školách a gymnáziích
Lucie KOTÁSKOVÁ -
Komparace organizačních forem primární logopedické prevence v mateřských školách
Kateřina Bambulová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights