Tereza PROVINSKÁ

Bakalářská práce

Vymezení marketingové strategie pet influencerů

Defining marketing strategy of pet influencers
Anotace:
Práce se zabývá vymezením marketingové strategie pet influencerů. Cílem práce byla analýza strategie marketingu sociálních sítí mazlíčků a návrh rozvoje této strategie s důrazem na zvýšení angažovanosti sledujících a zvýšení interakce s nimi. Pomocí řízeného rozhovoru s 5 populárními tvůrci byla provedena analýza jejich marketingové strategie a aktuálních fungujících trendů. Pomocí analýzy reálného …více
Abstract:
The work deals with the definition of the marketing strategy of pet influencers. The aim of the thesis was to analyze the marketing strategy of social networks for pets and to propose the development of this strategy with an emphasis on increasing follower engagement and interaction with them. Through structured interviews with 5 popular creators, an analysis of their marketing strategy and current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROVINSKÁ, Tereza. Vymezení marketingové strategie pet influencerů. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management