Tien Truong VU

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz

Marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro e-shop BIGBUNNY.cz. Práce obsahuje analýzu současného stavu e-shopu a jeho konkurence. Navrženy jsou cíle marketingové strategie a stanoveny cílové segmenty zákazníků. Práce dále popisuje a navrhuje marketingové nástroje, které by měly být součástí marketingové strategie. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a doporučení pro …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on creating a marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz. The thesis includes an analysis of the current state of the e-shop and its competition. The goals of the marketing strategy are proposed and target customer segments are determined. The thesis also describes and proposes marketing tools that should be part of the marketing strategy. The conclusion of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON