Vymezení marketingové strategie pet influencerů – Tereza PROVINSKÁ
Tereza PROVINSKÁ
Bachelor's thesis
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Defining marketing strategy of pet influencers
Abstract:
Práce se zabývá vymezením marketingové strategie pet influencerů. Cílem práce byla analýza strategie marketingu sociálních sítí mazlíčků a návrh rozvoje této strategie s důrazem na zvýšení angažovanosti sledujících a zvýšení interakce s nimi. Pomocí řízeného rozhovoru s 5 populárními tvůrci byla provedena analýza jejich marketingové strategie a aktuálních fungujících trendů. Pomocí analýzy reálného …moreAbstract:
The work deals with the definition of the marketing strategy of pet influencers. The aim of the thesis was to analyze the marketing strategy of social networks for pets and to propose the development of this strategy with an emphasis on increasing follower engagement and interaction with them. Through structured interviews with 5 popular creators, an analysis of their marketing strategy and current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROVINSKÁ, Tereza. \textit{Vymezení marketingové strategie pet influencerů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7bn8mr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROVINSKÁ, Tereza. Vymezení marketingové strategie pet influencerů. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing v cestovním ruchu
Nikola Bračíková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz
Tien Truong VU -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil