Tereza PROVINSKÁ

Bachelor's thesis

Vymezení marketingové strategie pet influencerů

Defining marketing strategy of pet influencers
Abstract:
Práce se zabývá vymezením marketingové strategie pet influencerů. Cílem práce byla analýza strategie marketingu sociálních sítí mazlíčků a návrh rozvoje této strategie s důrazem na zvýšení angažovanosti sledujících a zvýšení interakce s nimi. Pomocí řízeného rozhovoru s 5 populárními tvůrci byla provedena analýza jejich marketingové strategie a aktuálních fungujících trendů. Pomocí analýzy reálného …more
Abstract:
The work deals with the definition of the marketing strategy of pet influencers. The aim of the thesis was to analyze the marketing strategy of social networks for pets and to propose the development of this strategy with an emphasis on increasing follower engagement and interaction with them. Through structured interviews with 5 popular creators, an analysis of their marketing strategy and current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PROVINSKÁ, Tereza. Vymezení marketingové strategie pet influencerů. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management