Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely – Adéla Bartíková
Adéla Bartíková
Bakalářská práce
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely
Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely. Teoretická část obsahuje představení jednotlivých sociálních sítí a jejich uživatele. Dále v ní nalezneme informace o marketingové komunikaci, jaké jsou její cíle, strategie a efektivní marketingová komunikace. Závěrem teoretické části je poukazováno na možnosti využití sociálních sítí v marketingu …víceAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on the analysis of social networks and their possible usage for marketing purposes. The theoretical part of this thesis contains the introduction of particular social networks and their users. It also includes information about marketing communication, its purpose, strategy, and effective marketing communication. Lastly, the theoretical part shows the possible usage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartíková, Adéla. Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Leila Ataieva -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace na sociální síti Instagram
Kristýna Šnoblová -
Marketingová komunikace farmy na sociálním médiu Instagram
Petr Lasík -
Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram
Denis Dzhuraev -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei