Thu Hang Maiová

Bakalářská práce

Porovnání vlivu reklamy na vybranou skupinu Čechů a Vietnamců

Comparison of the Influence of Advertising on Consumer Behavior of selected Groups of Czechs and Vietnamese
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním vlivů reklamy na spotřební chování cílových skupin, a to konkrétně mladé generace Čechů a Vietnamců žijících na území České republiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje definování pojmů týkajících se marketingu, reklamy, spotřebního chování a faktorů, které ho ovlivňují. Praktická část obsahuje charakteristiku …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of the influence of advertisement on consumer behavior of selected groups, specifically the younger generation of Czechs and Vietnamese living in the Czech republic. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to defining terms used in marketing, advertising, consumer behavior and factors by which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Zuzana Hubinková
  • Oponent: Nghia Phung

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70100

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management