Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar

Diplomová práce

Effectiveness of product placement on consumer behavior

Efektivita product placementu na chování spotřebitelů
Anotace:
Jak konvenční reklamní metody ztrácejí na přitažlivosti, výzkumy ukazují, že skrytá reklama bývá účinnější, když její propagační povaha není hned patrná. V důsledku toho současní inzerenti stále více využívají umístění produktu k propagaci značek. Filmy a webové seriály mají podstatný vliv na chování spotřebitelů díky svému kulturnímu dopadu. Zatímco účinnost umístění produktu byla zkoumána především …více
Abstract:
As conventional advertising methods lose traction, research indicates that covert advertising tends to be more effective when its promotional nature isn't immediately apparent. Consequently, contemporary advertisers increasingly utilize product placement to promote brands. Films and web series hold substantial sway over consumer behavior due to their cultural impact. While the efficacy of product placement …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedoucí: Martin Jurek
  • Oponent: Karel Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90416

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce