Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou – Yelyzaveta Akymenko
Yelyzaveta Akymenko
Master's thesis
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Analysis of Social Networks Influence on Consumer Behaviour on the Healthy Food Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu sociálních sítí na chování spotřebitelů, v oblasti zdravé výživy. Cílem dané diplomové práce je analyzovat vliv sociálních sítí na chování spotřebitelů, v oblasti zdravé výživy a následně, na základě výsledků dotazníkového šetření, definovat návrhy a doporučení, pomocí kterých mohou firmy spotřebitele na sociálních sítích ovlivnit. Návrhy a doporučení by měly …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the influence of social networks on consumer behaviour in the field of healthy eating. The aim of the thesis is to analyse the influence of social networks on consumer behaviour in the field of healthy nutrition and then, based on the results of a questionnaire survey, to define suggestions and recommendations that companies can use to influence consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153055
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Magda Dirgasová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AKYMENKO, Yelyzaveta. \textit{Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7cg7ef/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Chatboty, marketingový nástroj pro komunikaci se zákazníky
Lenka Bělková -
Analýza preferencí zákazníků na online trhu se zdravotnickými pomůckami
Jan Žatka -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty
Milan Milata -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova